Caaco dos 1213_mt070_r1_lectura_facil_paula_espaguetis

Post on 21-Jun-2015

3.200 views 5 download

Transcript of Caaco dos 1213_mt070_r1_lectura_facil_paula_espaguetis

LA PAULA MENJA ESPAGUETIS

La Paula és una noia jove que té 23 anys. És de Girona, però viu a Barcelona amb la seva germana Maria.La Paula és infermera i treballa en un hospital de Barcelona.La Paula és una noia molt maca i molt

simpàtica. És alta i prima. Té el cabell ros i té els ulls blaus. Avui dina en un restaurant. Menja espaguetis amb tomàquet perquè li agraden molt. També li agrada menjar la verdura i el peix. Li agraden molt totes les fruites, però les que més li agraden són la síndria i les maduixes.Avui per la tarda té festa a la feina i anirà a comprar uns pantalons amb la seva germana .

Aula acollida Institut Carles Vallbona

Contesta les següents preguntes:

1- Com es diu la noia?

2- Quants anys té?

3- On viu?

4- Amb qui viu?

5- D'on és?

6- De què fa?

7- On treballa?

8- Com és la Paula?

9- Com són els seus ulls?

Aula acollida Institut Carles Vallbona 2

10- Com és el seu cabell?

11- Com va vestida?

12- Què menja avui?

13- On menja avui?

14- Amb què es menja els espaguetis?

15- Què li agrada menjar també?

16- Quines fruites li agraden més?

17- On anirà aquesta tarda?

18- Per què?

Aula acollida Institut Carles Vallbona 3

DICTAT:

Escriu les paraules que has escrit malament:

Aula acollida Institut Carles Vallbona 4

Ara, escriu un text semblant, però més curt, a partir d'aquestes imatges:

Aula acollida Institut Carles Vallbona 5

Aula acollida Institut Carles Vallbona 6